JÄVLA KNÄN

Nu får det vara nog... Nu söker jag hjälp för mina knän. Det hela startade redan på högstadiet när dom konstaterade att jag hade slatter (nåt som varenda högstadietjej har). Detta skulle växa bort... Jag har nu blivit 23 år och får ondare och ondare för varje dag. Idag har jag BARA haft ont när jag kört bil, gått i trappor m.m. Dessutom fick jag gå av träningen en halvtimma för tidigt för att det verklígen inte gick längre.. Sprang runt och led i ca 1,5 h innan jag bestämde mig för att köra lite FYS istället. Dagar efter träning är jag dessutom så stel så jag haltar.... Jag har bävat för att ringa till bittra folk på vårdcentralen men nu är det fan dags..


Kommentarer
Postat av: jess

vade slatter?? köss

2008-08-28 @ 08:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback