God natt

Har suttit o stirrat på en innebandyträning i typ 2 timmar i brist på annat.. Dom tyckte jag skulle komma ner o va med nästa träning, så så får det bli :) ska bli kul.. Är dessutom direkt efter "mina" 95ors träning så det passar ju alldeles utmärkt. :)

Var på barnteater förut. Eller snarare en trollkarl. Brorsan ringde o fråga om jag ville följa med dem förut o det var jättekul. Jag hade lika kul som 4-åringarna tror jag. hehe..

I morgon ser schemat ut som följande

7-13.30            Jobb
14-15               Träning på gymet
15.30-17.30    Träning med 95orna
18-20               Hjulafton

Sen bär det ut till lavad gissar jag...

Sova nu
PUSSKRAM

Kommentarer
Postat av: Sarah

Var fågeln Örjan eller hajen Håkan bäst då?;)

2008-08-14 @ 03:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback