forts av helgen

Så nu har jag ätit en god sallad. Mmmm...

I lördags kväll var det kräftskiva hemma hos darling. Var sketkul!! Lagom mycket folk o bara askul!
Dom andra åkte in till stan men jag o calle blev kvar där ute.. Ingen idé o åka in 2 mil o sen tillbaka.

Igår fick vi lite hastigt o lustigt köra upp calles pappa till stugan i torsby. Lagom härligt en dag efter kräftskiva hehe men men det gick fint och Ove bjöd på kinamat i Torsby,... Mycket gott.

Idag var jag i skolan en sväng. Sen packade jag lådor i fredriks lägenhet. Blev 5 lådor men fortfarande lika mycket grejer kvar känns det som.. men men.. det ska nog bli bra. :)

Har vart i idrottens hus idag halva dan. Först tränades mina 95or i 2 h och sen var det dags för egen träning direkt efter... sådär lagom pigg nu haha..

Se lite på tv nu o ringa o kolla hur darling har det i sthlm..

Hörs i morrn.

PS: min dator hittar inget nätverk så jag kan inte lägga in bilder.. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback