eyy

1) Vad gjorde du för 10 år sedan?
För 10 år sedan var jag 13 år. Hade nog börjat högstadiet för ett par dagar sen.. Ohh vad spännande det var. Jag älskade att rida men ganska snart tog killar större del av intresset. Jag var hyperkär i en mycket äldre kille som jag aldrig fick ;)
2) Vad gjorde du för 1 år sedan?
Hmm för ett år sedan packade jag nog för fullt. För i morgon är det ett år sedan jag åkte till Bulgarien och dessutom förlovade mig. En förlovning som inte slutade som tänkt.. Men då var jag lycklig iaf :)
3) Fem snacks du gillar?
Dillchips, flipper, polly, chilinötter och dumle
4) Fem sånger du kan hela texten till?
Ingen mår så bra som jag, fix you, goodbye my lover, amanda och making enemies is good
5) Fem saker du skulle göra om du var miljonär?
Åka till Australien, boka in mig i pojkvännen och kompisarnas resa till thailand över nyår, Köpa en fin bil, om jag hade många miljoner skulle jag köpa ett fint hus, köpa ett wii med singstar :)
6) Fem dåliga vanor
Att älska chips, komma på undanflykter att träna, skjuta upp skolarbeten, inte diska direkt efter maten, inte lägga ut tvätten direkt.
7) Fem saker du gillar att göra?
Spela innebandy, mysa med darlingen, umgås med mina vänner, leka med mina brorsöttrar, shoppa.
8) Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa?
crocs,
eccoskor, öhh kommer inte på mer grejer.. jag har nog haft det mesta..
9) Fem favoritleksaker?
bratz, barbie, lottospel, studsmatta, gungor
10) Fem personer jag skulle vilja se göra denna undersökningen?
Hanna, Helena, ljungberg, persbrandt, oksana andersson

Kommentarer
Postat av: Denise

Tyvärr vann du inte denna gång men nu har jag startat en ny designutlottnig!! Om du är med i denna också har du större chans att vinna. Kolla in på min blogg för mer info. och tack för att du bidrog i min tävling!!

/Denise


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback