En spontan måndag

Hej på er!

Måndag igen då. Veckorna går sjukt fort. Vilket iofs är bra eftersom darling är borta mån-tors varje vecka och jobbar i sthlm. Idag hade jag inget planerat men dagen har gått ändå. Var och tog en fika med Hanna på 3B förut. Mysigt. Hade inte varit där på evigheter så det var väldigt fint nu. Ska åka till idrottens hus om en stund. Först ska jag vara tränare för 95orna i 2 timmar sen blir det egen träning med damerna i 1 ½ timma.

Ikväll blir det utgång. Dags för sista måndagsklubben. Ska bli kul. Förfest i Vinninga hos Maries kompis. Ska visserligen till skolan kl 9 i morgon men det får jag överleva hehe.



Härliga Marie som är en av dem jag ska ut med idag. Vi spelar även innebandy ihop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback