Ack ack min gamla stela kropp

Hej på er! Jag är såå trött i kroppen. Det var återigen en kanonrolig innebandyträning men jag känner i kroppen att jag blivit äldre hehe.. Kanske låter konstigt för så jättegammal är jag ju inte men det märks skillnad mot när man var typ 18 år och smidig.. Nu har jag verkligen ont i hela kroppen efter träningspassen.

en sådan skulle jag behöva...


I morgon är det skola som gäller, sedan innebandyträning för 95orna och sen har min darling kommit hem som jag saknat nåt fruktansvärt i veckan :) Ska bli sååå kul!! Blir nog till att sova i Lavad i morgon för på fredag är det fixning inför lördagens kräftskiva..

Nu ska jag sova.. O vila som gamla benen :)

You know you love me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback