Uddevalla i morgon

Ska hämta Kajsa o Josse i Uddevalla vid torp kl 10 i morgon.. Sen ska vi ta lite lunch och Shopping där tänkte vi innan vi sticker hem till Leschöping :)

FInns lite saker jag vill ha :)

En party-top.. Gärna lite tight,. Har rätt mycket klänningar/tunicor o sånt så jag vill ha ett vanligt linne...

Satin Thread Through Cowl Top  denna från http://www.asos.com/ skulle jag kunna tänka mig. Den är öppen i ryggen vilket är väldigt snyggt. Kanske inte så tajt men ändå.. :)


Diamante Twist Backless Top  Annars har den här, oxå från www.asos.com länge varit en favorit som det aldrig bli av att jag beställer.

En scarf.. Är sugen på en rutig scarf för att dom är rätt snygga... Men jag vet vilket tjöt det kan bli på folk som tycker att man inte kan ha vissa kläder om man inte röstar på det parti dom förknippar med dessa kläder... Är väl egentligen bara o skita i såna människor, men är jobbigt såna folk. Jaja, blir kanske en ändå... Är ju faktiskt snyggt till min svarta skinnjacka o mina vita converse. Dessutom är det ju rätt kul o provocera lite :)



Reebokskor.. Kommer jag nog inte köpa,  eftersom mina converse inte ens har kommit än,men det finns ett par liknande på din sko som kanske kan bli mina. Men reeboken har iaf kommit i massa balla färger... Dom från Dinsko finns i Svart, vitt o rosa.. (lyckades tyvärr inte få nån bild på de rosa )

    VS                Sneaker  Sneaker

Jeans.. Kommer jag nog inte köpa denna månaden, men mina älskade earnest sewn har gått sönder, men ett par nya såna lär dröja iaf.. Dom kostar endel.. Kanske ett par från typ monki/cheap monday eller liknande

Bikini...Behöver jag verligen en ny.. Det enda som är nödvändigt på denna lista... Men eftersom man får ångest a´la 1000 av att prova, så det är lika bra att skjuta upp den in i det sista..

Vad tycker ni jag ska satsa på först.. behöver lite smakråd :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback