Trött söndag

Är lite slö idag efter att ha vart ute 2 dagar i rad... Man börjar kanske bli lite gammal... :). Var jättekul ute igår...  Träffade massa roliga folk... Kvällen slutade på torngrillen.. Hmmm pita med kebab är inte fel kl 3 på natten ;)

Idag har jag vart på Sirius (gymet jag tränar på) och gått en säkringskurs för klättring.. Gymet har en stor klättervägg o nu får jag säkra folk.. :) Jag o Hanna tänkte att vi skulle dra dit nån dag i veckan nu o klättra... Fan vad jobbigt det är för övrigt... Klättrade 2 ggr o var helt skakig i kroppen efteråt..

Nu ska jag strax dra bort till pappa.. Jag o Anita ska gå på bio o se flyga drake.. :) Egentligen borde jag va hemma o lägga mig eftersom jag är på 2 olika jobb i morgon o därför jobbar mellan 6,45 - 20... Men men, det går som det går..

Håller på o lägger upp bilder från helgens bravader, men det kommer i nästa inlägg... Bjuder bara på ett smakprov här:)

image61

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback