Trollhättan

Gårdagskvällen var jättetrevlig. Försökte blogga när jag kom hem, men lyckades inte komma in.. Fick e jättegod pasta o lite vin m.m. Fick även lite presenter. En bok, pengar och en klänning :)



Ska snart åka iväg till trollhättan med Therese. Kika lite kläder. Har nog inte tänkt handla nåt direkt, men vi får la se om jag hittar nåt.  Ikväll så ska jag hem till therese tror jag så ska vi ¨gå ut o kika lite.. Blir trevligt :)

I morgon ska jag sitta i sekretariatet på innebandy.. Såg till att jag inte behövde börja för tidigt..Så vid 12-13 nångång skulle jag komma.

jaja vi hörs senare.. Ska lägga upp lite bilder sen. Dels på klänningen jag köpte igår, men även på den jag fick av pappa o anita. Kanske även nån mer om jag köper nåt i trollhättan..

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback