Skönt med innebandy i jeans

Som jag skrev tidigare så gick svenskaprovet bra :) Är sååå glad. Fick 35 rätt av 42 tror jag... Så nära max har jag inte varit under dom 12 (+det jag läser nu) åren jag gått i skolan ;). Motivation är tydligen viktigt heehe..

Nu har jag vart på 94ornas innebandyträning.. inga 95or där idag dock.. Hade på mig jeans o en tjock tröja. Hade inte riktigt räknat med att va med o spela... hehe men det var kul.. Nu blir det till att hoppa in i duschen o slänga kläderna i tvätten ;). För övrigt så har jag skrivit på hemsidan att skottet är min styrka på plan,... Efter 3 missade skott ångrade jag detta grovt... Satte en sen som tur var ;).



Ska till farsan o anita ikväll o käka lite.. Hoppas på ett glas vin oxå kanske ;) O det tror jag nog att det blir om jag känner dem rätt. :) I morgon ska jag nog åka med Therese till Trollhättan tror jag... Sen pratade vi om att gå ut på kvällen.. Har ju köpt en ny klänning idag som måste visas upp :)  Kommer nog en bild på den i morgon.. :).. Märkte just att jag skriver en jävla massa smileys, men vad gör det egentligen :) :) :) :) :).

CUL8R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback