Röjt

Ursäkta min dåliga uppdatering under dagen. Har haft fullt upp. Började dagen med en svänf på stan men fredrik o hunden Bram. Blev ingen shopping (man blir lite stressad när killen står o stampar utanför affären)... Var o hälsade på fredriks mamma en sväng. Sen åkte jga hem till pappa o anita som hade besök av Anette som jag o pia bodde hos när vi var i Singapore. Var trevligt o träffa henne igen.

Fredriks kusin o hennes kompis var hemma hos oss en sväng innan dom skulle till danfesten. Käkade lite pizza o så...

Drog till Lisa sen o körde lite förfest... lite folk från gbg o så där.. Mycket trevliga människor iaf... Gick fram till stadt o insåg att kön var gigantisk.. Snackade med storebrorsan som var på väg til Delicious o hämtade upp mig med taxibilen :).. Provade stans nya ställe för första (o förmodligen sista) gången. Var trevligt där, men alldeles för lite folk för det stora stället... Min andra bror var oxå där så det var kul o röja loss med syskonen. :)

Jaja.. dags o svoa...

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback