Pluggat o sålt bil

Åkte hem till brorsan förut o satt o schtekte i hans trädgård, samtidigt som jag pluggade socia omsorg. Sedan ringde andra brorsan o ville sälja bilen som jag lånat i en vecka. En subaru Impreza som går bra som skam. Åkte med honom bort till biltjänst o sen körde vi runt o gjorde massa ärenden i hans andra bil. Fick köpt allergigrejer. det var bra...  Ska åka till idrottens hus o va med o träna tjejerna sen. Direkt efter det ska jag till gymet för att gå på en kostföreläsning. Det blir bra det. På fredag har vi bokat in en golftid.. Ska bli riktigt kul o köra 18 hål. Hoppas på att det går lysande. Brukar konstigt nog alltid vara som bäst i början på säsongen.. Förstår inte varför jag blir sämre ju längre sommaren går :)


Kommentarer
Postat av: Lans

Social omsorg... det är inte det roligaste. eller vad säger du? ;)

2008-04-29 @ 21:03:58
Postat av: Lans

Social omsorg... det är inte det roligaste. eller vad säger du? ;)

2008-04-29 @ 21:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback