Ogillar betner

Jag sitter o kikar på Sverige kramas o pussas och förstår mer o mer varför jag o alla andra i sverige går runt o är lite hemligt småkära i Björn Gustavsson... Samtidigt förstår jag inte vad alla ser i Magnus Betnér. Jag klarar inte av killen... Visst är han smårolig ibland.. Men hans komik går ENBART ut på att trycka ner alla andra. Jag skulle oxå kunna vara jätterolig om jag skulle sitta o dra alla människors dåliga sidor... Hmm jaja.. alla får ju tycka olika..

               

Nu har jag gått från att inte äta nåt på typ 4 dagar till att ha vräkt i mig en tasty o co. Orkade inte hela, men har ju nu min mat varit helt gratis sånär som på nåt glas saft sen i onsdags så var jag fan värd o ta det största dom hade på donken...  Hmmm fick nog en LITEN rabatt... betalade för en tastymeny, men när jag öppnade påsen hade jag plusmeny och 2 dipper :) Kontakter gynnar ;)

Fredrik är hos casper o dricker grogg så jag är själv hemma.. Blir nog uppe ett par timmar till om det är nåt vettigt på tv...

XOXO

Kommentarer
Postat av: Sara

Håller med dig om Betner, han är rolig ibland men sååå jävla gnällig och dryg, han blir bara jobbig och lyssna på!

Postat av: Jasmine

Har du haft en bra dag idag? :)

2008-04-12 @ 21:38:11
URL: http://assmine.blogg.se/
Postat av: Patricia

Godnatt, sovgott! ♥

2008-04-12 @ 21:57:37
URL: http://PROMENADE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback