Lista

Är inte riktigt sugen o lägga mig än.. Så en lista

Lista

1. Hur gammal är du om fem år?
Då är jag 28 bast.. Hemskt

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Lotta och Leif

3. Hur lång är du?
Jag är cirkus 173 cm lång

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Såg precis på Pretty Women

5. Vem ringde du senast?
Fredrik

6. Vem ringde dig senast?
Therese

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
17:30 Pip.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Ringa, men ibland är mess jäkligt bra

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda

10. När såg du senast din mamma?
Den 25 Augusti 2004 tidigt på morgonen.

11. Vilken ögonfärg har du?
Grumlig.. Alla regnbågens färger i dem. Men skulle vilja va brunögd.

12. När vaknade du i dag?
Vid 10 ungefär tror jag. Har inte sovit ut på evigheter så det var gött.

13. Vilken är din favoritjulsång?
Last Christmas och Christmas time

14. Vilken är din favoritplats?
Koh Samet i Thailand ligger bra till

15. Vilken plats föredrar du minst?
Råsunda ;)

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Jag är gift, har 2 barn och jobbar som polis. :)

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Fula gubbar ;)

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Haha förut när jag o fredrik satt o kolla på ett kort där jag verkligen sticker fram huvudet för att komma med ;)

19. Hur stor är din säng?
180 cm bred så jag gnäller inte... Men det ligger ju visserligen en till i den som tar upp typ 160 av de centimetrarna.

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar you know

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Med...

22. Hur många kuddar har du i sängen?
2 fast brukar bara sova på max 1. Ibland sover jag utan kudde. det är gött..

23. Hur många landskap har du bott i?
Västergötland, Jämtland och Stockholm. (ligger i 2 landskap så jag vet inte vilket)

24. Vilka städer har du bott i?
Lidköping, Stockholm och Östersund

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Jag ÄLSKAR skor, så självklart föredrar jag det

26. Är du social?
Ja osocial är inget jag brukar bli anklagad för o vara..hehe

27. Vilken är din favoritglass?
Det är daimglass.

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Cheesecake

29. Tycker du om kinamat?
Ja absolut! Fila små lättel....(fyra små rätter på Svinesiska.. )
30. Tycker du om kaffe?
Japp.. Helt svart ska det va..

31. Vad dricker du till frukost?
Vatten.. O yoghurt

32. Sover du på någon särskild sida?
Alltid på vänster.

33. Kan du spela poker?
Japp det kan jag.. Är rätt så duktig faktiskt

34. Tycker du om att mysa/kela?
Jovars..

35. Är du en beroendemänniska?
Näpp det är jag inte

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Japp Christin..

37. Vill du ha barn?
Japp det vill jag.

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, tyska, spanska och teckenspråk.. Men allting e ju relativt ;)

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja 2 ggr, men jag har aldrig varit skadad själv.

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet utan att blinka..

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Jag lägger mina kläder på kläder, nöjen, alkohol och vackra män. Resten slösar jag bort. :)

42. Äger du dyrbara smycken?
Yes.. Har endel ärvda grejor

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Gossip girl

44. Kan du rulla med tungan?
Japp det kan jag

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Hmmm vet inte..

46. Sover du med gosedjur?
Gosh jag är 23 år. NÄE

47. Vad har du för ringsignal?
Hilma som sjunger lille gris..

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Det kanske ligger nåt på farsans vind, men jag är inte säker.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Locket till aromatkryddan

50. Flirtar du mycket?
Inte nuförtiden.. Men jag är riktigt bra på det.. I get want I want.. haha näe, men jag är grym på det.

51. Kan du byta olja på bilen?
Byta? Jag kan fylla på om det är det som menas.. Osså har jag lärt mig att byta lampa.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Faktiskt inte.. Men det kan nog vara en tidsfråga... Fast jag kör aldirg så jag riskerar körkortet.

53. Vilken var den senaste boken du läste?
I taket lyser stjärnorna läste jag i skolsyfte

54. Läser du dagstidningen?
Läser NLT och Aftonbladet regelbundet.

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Japp det gör jag.

56. Dansar du i bilen?
Hmm jag brukar koncentrera mig på att köra, men visst diggar man ibland.

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Rix FM garanterat..

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Hmm ingen aning faktiskt..

59. När var du i kyrkan senast?
Svårt...Nån begravning.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Thomas Björk tror jag..

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
tors-sönd på hultsfredsfestivalen. Iofs så sov jag inte en enda natt i tältet så det kanske inte räknas. Annars 2 nätter i halmstad.

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Oj ingen aning faktiskt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback