lista

Tio saker, två alternativ

1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Hår
3. Katter eller hundar? Hundar
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? Några få bästa vänner hellre
5. TV eller Internet? Hmm internet
6. Coca-cola eller Pepsi? Pepsi
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Vild utekväll
8. Pengar eller lycka? Pengar gör en lycklig tror jag på.. Så pengar ;)
9. Dag eller natt? Dag
10. MSN eller mobil? Mobil

Tio "Har du någonsin..."

1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? Nej det tror jag inte
2. Brutit ett ben? Nej, det har jag inte gjort
3. Gjort nåt du ångrar? Hmm ja... men gjort är gjort
4. Hoppat Bungee Jump? Nej, är nog lite för feg för det
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja det har jag
6. Ätit en hel tårta? Nej.. Tårtor e rätt stora
7. Gjort bort dig offentligt? Haha.. Det gör jag jämt, men jag kan ta det.
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Jodå
9. Gråtit när ett husdjur dog? Har bara haft 2 guldfiskar så näe
10. Velat försvinna? Japps

Tio Senaste...

1. Telefonsamtalet du gjorde? Fredrik.
2. Telefonsamtalet du fick? Mormor fråga hur jag mådde
3. Personen du va med? Hmm har legat sjuk i flera dagar.. Men har la iaf vart i samma lgh som fredrik ;)
4. Roligaste grejen som hänt? Kan inte komma på nåt nu... Att min feber e på väg nedåt kanske :)
3. Du va i en bil med? Fredrik
4. Gick på bio med? Anita o jag var på Flyga Drake
5. Va och shoppade med? Var o shoppa med Kajsa o Josse på överby o torp förra fredagen
6. Du kysste? Fredrico
7. Du skrev till på myspace? Jag har inte myspace
8. Du kommenterade? Hannas blogg
9. Du tillbringade natten med? Fredrik
10. Du kramade? Fredrik i guess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback