Lista

En lista såhär på förmiddagen...


Lovar du att vara ärlig? Det ska man alltid va, men jag lovar inget
Du heter: Hanna Birgitta Söderström
Smeknamn: Assur
Låt just nu: Jason Mraz- I´m yours
Om du röker: Nej. Har kanske rökt 2 cigaretter sammanlagt i mitt liv
Beroende av:  Skor
Favoritkaraktär(er) i bok: Serena i Gossip girl böckerna
Vem behöver du mest just nu: Familjen o vännerna

Vad tror folk om dig:
Flera personer har faktiskt fått ett första intryck av mig att jag är snobbig..
Stämmer det: Verkligen inte
Vad får du oftast komplimanger för: Mina ögon faktiskt.. Konstigt för jag tycker själv att jag har fula ögon ;)
Vad säger du för att imponera på någon: Att jag ska göra tjejklassikern :)
Hur imponerar man på dig: Man är grym på golf o landar på green på utslaget på 17e i Lidköping.
Brukar du skratta för dig själv? Hehe det händer nog titt som tätt.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Åhhh kanske hämtar den på lunchen. Från Fredrik när han får veta att han glömt sin plånbok hemma.
Vilken är din favoritmålning? Ojojoj kan inget om konst....
Vart bor du: I Lidköping
Trivs du där: Ja det gör jag verkligen.
Festar du mycket: Japp det gör jag...
Vad har du för mobiloperatör: Comviq/Tele2 fastpris-abbonnemang
Är du allergisk mot något: Öhh skulle jag skriva allt jag e allergisk mot så skulle jag bli klar i morgon.. Men kan ju börja iaf.. Pollen, gräs, djur, nötter, frukt m.m

Nästa mål i ditt liv: Att komma in på polishögskolan
Hur svarar du i mobilen: Hallooooo
Vem ringde du senast: Jag ringde till min bror Carl
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Det var mormor och hon ringde och gratulerade mig på födelsedagen
Antal sömntimmar i natt: typ 7 tror jag
Sov du ensam: Nej, bredvid fredrik
Tycker du om din pappa: Ja det gör jag givetvis..
Brukar du komma i tid: Hmm måste medge att jag är dålig på det.. Men försöker bättra mig för det är så jävla nonchalant o komma sent.
När mår du bra: När solen skiner och jag är ledig. Och när jag spelar innebandy/golf.
När blev du fotad senast: Höll på o fotade massor i lördags när vi festa.. Fast fotat av en fotograf var la innan jul när jag o syskona tog kort
Vanligaste färg på dina kläder: Svart är vanligast helt klart
Vad tycker du om fötter: Jag har fotfobi faktiskt.. tycker det är vidrigt med fötter
Är du smart: Hmm beror på hur man menar.. Jag hade okej betyg i skolan o är påläst om vad som händer i världen o så.. Men sen kan jag ibland kläcka ur mig dom dummaste kommentarerna..
Är du aktiv i skolan: Jovars... Pluggar o ligger i.
Vem/vilka saknar du just nu: Saknar alltid min mamma.. Speciellet på födelsedagar o sånt...

Favorit dryck på morgonen: Vatten faktiskt
Rakar du benen: Ja, givetvis
När brukar du gå och lägga dig: Vid halv 12 ungefär 
Är du blyg: Näe de vore nog synd o säga
Sysslar du med någon idrott: Innebandy, golf, gymet, springer....
Vill du hellre ha mail än brev: Brev e kul ibland.. men det får man aldrig längre.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja det gör jag absolut
Har du spytt offentligt: Näe jag tror inte det..
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Då skulle jag gå in i killars omklädningsrum för att höra vad dom pratar om..
Använder du stjärnor eller kajal: Kajal.
Vem/vilka betyder mest i ditt liv? : Min familj
Är du bortskämd: Hmmm av mormor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback