lisa, plugg o fotboll

Redovisningen i skolan gick bra.. Vet inte om det är bara jag som känner så, men jag anser att hela social omsorg kursen känns så jävla vänsterinriktad. Det gör mig väl egentligen inget, för det leder till endel skojiga diskussioner :) Men det hela är ändå lite störande..

Haha jag talar ofta innan jag tänker.. Idag pratade vi om hur vi tänkte om våra hem. Och om man kan se vad det är för slags person när man kommer in i hemmet.. Min första kommentar är iaf... Aaahh men man kan ju faktiskt komma hem till nån o tänka "fan vilket skabbigt hem". Precis när jag sagt det så ångrade jag mig, o förstod att det nog inte var riktigt så läraren menade.. men men..

Nu ska jag ringa till lisa också ska jag läsa igenom kapitlet som vi har redovisning på i morgon. Handlar om el- säkerhet. Ikväll är det mycket spännande fotboll på tvn.. AIK-Djurgården.. AHHH ytterst spännande...

   VS   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback