Klättrat

Nu har vi klättrat färdigt. Är helt slut o mör i kroppen hehe...  Är nåt fruktansvärt kul faktiskt :) Har bokat in en ny tid på fredag.. Säkringen gick fint. Vi kom ihåg hur man kopplade alla rep :)

Lyckades även troligen få många på gymet o undra vad vi höll på med... Jag har kommit rätt långt upp på väggen o stod o pustade ut lite o kikade hur jag skulle komma vidare... Pustade nog rätt högt... ´Sen känner jag att jag är på väg o ramla och säger därför högt o ljudligt "jag kommer, jag kommer".... Inte nog med det.. när jag kommer ner så tappar jag balansen o lägger mig på matten o säger med samma högljudda röst.. Åhhh här skulle jag vilja ligga kvar hela dagen :) :) Hmmm..

Nu bakar jag bröd tro´t eller ej... Brukar aldrig gå bra när jag bakar.. Jag lyckas alltdi göra sönder nåt, eller så får jag slänga det jag gjort.. Jag har la tidigare nämnt när jag ställde in den varma plåten på glasskivan i kylskåpet så att den sprack ... hmm kock eller bagare kanske inte är jobben för mig.. Nu ska jag ut o knåda deg.. Tog 2 fina bilder på klättringen..


image70 Jag redo

image71 Andra Hanna dödstrött efter klättringen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback