Jobbat

Nu har jag vart på min praktik på kirurgen. Ska snart lägga mig, för jag börjar där kl 6,45 i morgon bitti igen.. Sen ska jag vara ledig fredag-söndag. Det ska bli skönt. I morgon kväll ska vi hem till fredrik syster som har fyllt år...

På fredag ska jag hämta Kajsa o co i Uddevalla.. Dom har flyttat till Oslo, men ska va hemma över helgen.. Ska bli sååå kul o träffa dom. Var hur länge sen som helst ju. På fredag blir det till att gå på 2 invigningar i stan.. Stures ska öppna sin rockbar o sen har även den nya klubben som jag inte kommer ihåg namnet på premiär.. Där ska Adam Tensta livea på fredag :)

På lördag Ska jag sitta i sekretariatet när F94 spelar DM.. Blir nog rätt kul.. Tänkte prata i mikrofonen så jag får synas o höras lite hahaha... Blir nog faktiskt fest på lördag med. Verkar inte bättre hehe..

Näe nu är det nog dags för mig att sova tror jag.. Har förresten fortfarande inte fått mina converse-skor som jag väntar sååå på.. Får nog kika i min blogg när jag beställde dom... för det kunde ta typ 10 dagar tror jag,.,, hmm vill ha dom NUUUU Måste sola innan helgen... Är kritvit känns det som..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback