Grattis Carl

Det känns jobbigt att säga men det blev Carl som tog hem segern i dagens tävling. Inte lätt o slå nån som gör 34 poäng i första rundan för säsongen.. O andra sidan så hade jag nog knappt vunnit om han gjort 20 poäng så att säga att jag förlorade bara för att han var bra är synd.. Det var precis lika mycket för att jag var katastrofalt dålig.. Men men. Spelade iaf upp mig lite på slutet.

Nu ska jag dra iväg till 95ornas innebandyträning. Hade tänkt va med o spela själv, men konstaterade att mina klubbor ligger i bilen som är i skara. Får spela med en gammal o- hookad klubba som jag hitta i garderoben.

Sen ska vi hämta hunden o köpa kött. Grillning ikväll.. Fint det.. Men blir inomhus-grillning. Vågar inte riskera att ha hunden på balkongen.. hmmm

XOXO


Kommentarer
Postat av: Carl Söderström

Tack. Du tog det som en riktig tjej.

2008-04-25 @ 17:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback