Dagens

Dagens sysselsättning: Plugga, åka till stan en snabbis o köpa lite dryck inför kvällen, grillning o vårbrasa på skogshyddan.
Dagens bästa: Att våren är här på riktigt :)
Dagens sämsta: Denna satans allergi.. Hade nog bestämt mig för att försöka klara mig utan kortisonsprutor i år eftersom det inte är bra för kroppen, men tänker nog om igen nu.
Dagens tv: Blir nog ingen tv idag.
Dagens frukost: Grovt bröd med goudaost.
Dagens lunch: Hmm inte funderat ut än.. Men kanske nån pasta med lite kalkon, craime fraische, svamp o vad jag nu har hemma
Dagens kvällsmat: Något grillat... Antingen kött från majåkersaffären eller korv..
Dagens godis: Har lite naturgodis hemma.
Dagens låt:  Sköna maj välkommen ;) eller vad den heter.
Dagens klädsel: Hmm inte bestämt än.. Men blir nog en av de nya klänningarna ikväll osså tar jag med lite extra kläder till senare tider :)
Dagens köp: Något från bolaget kanske... O nåt till min bror som fyller 30 i morgon. Fast han ska ha fest på norges nationaldag så han får nån bättre present då.
Dagens mys: grillningen med mina härliga vänner förstås. Johan, jonas, andreas mfl.. Vi umgås alldels för sällan numera.
Dagens sjuka: Allergi bara..
Dagens saknad: lugn o ro
Dagens humör: jag är väl alltid glad o trevlig.
Dagens träning: Har funderingar på ett varv i spåret sen.. men inget är bestämt.
Dagens sötis: Mina härliga vänner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback