älskar skatten IDAG

Wihooooo.... Fick min deklaration idag o får tillbaka 3600 spänn.. :) Det låter verkligen bra..  Jag tycker att Sverige har för höga skatter, men när återbäringen kommer så älskar man skatten. :) haha...



Jobbet gick fint... Var nere på röntken o kika... Hände lite andra grejer.. Men jag vill inte skriva för mycket, med tanke på att jag har en sekretesslag o följa.. Man vet ju faktiskt inte... Anhöriga till någon, som känner någon som skulle kunna ligga där kan ju läsa här o Lidköping e en liten stad... Men men.. Allt gick fint iaf..

Ska till lina o käka tårta ikväll.. GÖTT!!!! Har för övrigt käkat tårta 2 dagar i rad på sjukhuset... Hmmm tur jag bara är där i 4 veckor ;)...



Väntar fortfarande på mina skor.. VILL HA DOM!!! 

Ska duscha nu... hörs sen

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback