Ack Ack Ack

Stackars mig som är sjuk!! Vaknade o gjorde ett konstaterande att jag inte orkade öppna ögonen.. Märkte att hela kroppen smärtade och att huvudet kändes som att det skulle sprängas.. En temp senare o jag förstod att influensan nått mig!!!! NEJ!!! Har egentligen inte tid att vara hemma från praktiken på sjukhuset, men jag kan ju inte gärna gå dit o smitta nån dödsjuk.. Då kan han/hon ju dö pga mig :/.  Jag som fyller år i morgon.. Men jag har alltid haft en förmåga o bli sjuk på födelsedag/jul m.m.


Jaja ska tillbaka till sängen nu... Kanske slå på nån gammal film.. Pratade med brorsan.. Hans fru kanske kommer förbi o lånar mig en Astrid Lindgren film sen.. Finns det nåt bättre när man är sjuk?

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback