JA

kunde nog bli lite golf i morgon sa brorsan. iaf 9 hål, men vi får väl så hur vädret ser ut. Golf i regn o kyla är ju ingen jättehit precis ;). Ska strax hoppa in i duschen. Bara göra lite situps först. Träning inför SSIV 2008. Detta är en förkortning jag snott av hanna som betyder "slippa stå i vassen" :). Restaurangbesök ikväll i skövde då. Får väl försöka hitta nåt bra som passar in i min nya SSIV diet :). Hade tänkt o plugga endel idag men så blev det inte. Har ju hela morgondagen på mig. Har innebandysamling halv i 8 på söndag så lär ju inte bli utgång i morgon precis. de ä bra det. Hade som plan att inte gå ut i oktober, men i fredags lyckades jag inte hålla det nåt vidare.
Nån som har förslag på bra restaurangmat?

Still me still now

Kommentarer
Postat av: hanna

SSIV är bra. Så ska man tänka. Men nu har vi ju klassikern på g också =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback