Höstlov o ny mixer

Hej. Höstlov. Skönt att sova på morgonen, men har arbeten att göra hela dagarna.. Var o köpte en mixer för en stund sen, men det var tyvärr trasig, så jag åkte o bytte den. Men nu har jag iaf ätit en god Smoothie med Vaniljyoghurt, frysta jordgubbar och hallon och melon.. Mums. Ska skriva om lite sjukdomar nu tänkte jag. Måttligt sugen på det.. men men , är väl inte så mycket o välja på liksom. En promenad med hanna sen, och en simtur med therese är vad som är inplanerat idag. En sväng till farsan ikväll...
Har ni recept på nån god smoothie?

Still me still now

Kommentarer
Postat av: sanna

svar: precis bloggat om shoppingen läs där va jag köpte ;P

Postat av: Hanna

tjohoooO! det blev likadana vingar som jag köpte! :) naaaajs. sandra var trevlig. och tysk! ;) haha. okej, var det du som skrev om cardigans? haha det var anonymt men jag gissade på dej. dom såg asmysiga ut =) pöss

2007-11-01 @ 16:06:49
URL: http://misshannie.blogg.se
Postat av: sanna

svar: ja, men har ingen kamera för tillfället :/ bara mobilen..
ha en fin kväll

2007-11-01 @ 19:40:17
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback