Världens slöaste dag

Åhhh har suttit o kollat igenom typ 90 sidor i en grupp på facebook. Är verkligen såå lätt o bli sittande där en stund. NLT hade idag "gnällt" över att en politiker i stan hade facebook o bara massa tjejer som vänner typ. Fan vad onödigt skrivet. NLT är en lokaltidning som ska skita i vad våra politiker gör på fritiden.. jaja..

Måste käka nåt innan jobbet. VAD? Har inte gjort nåt på förmiddagen nu. bara bäddat o slagit in paket.. satt upp lite gardiner oxå iofs. O plockat i ordning.. Borde skura kök o badrum men skjuter upp det till morgondagen.. Det är jag bra på.. Ångest över allt plugg jag har kvar innan jul. MÅSTE ta tag i det i helgen,. MÅSTE!!!

Jaja,, fixa mig o käka lite nu. skriver nog nåt inna jag går till jobbet.. ska försöka hinna med o skriva en arbetsansökan till sjukhuset oxå. Sommarjobb, men annonsen låg redan ute. Man skulle nog vara färdigutbildad, men att söka skadar ju inte ändå.

Still me still now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback