TRÖTT

Klockan är alldeles för tidigt när jag är ledig, men det måste städas o fejas innan mormor kommer, dessutom vill jag hinna till stan o köpa en köksmatta (o kanske nåt till kvällen) :) Var o kollade när fredrik spelade innebandy igår, seger 11-8. Hade tänkt käka lite ost, kex o så efteråt, men eftersom fredrik trots att vi planerat detta inte visar nåt intresse av o skynda sig, trots att jag dessutom ska köra hem honom o väntar så blev det inget, eftersom vi nte kom hem förrän ca kl 23... Hatar !!!!!!!!!!!!! nu ska jag plocka fram min söta rosa dammvippa. orkar inte damma seriöst med trasa o grejs idag. Fredrik har lovat o dammsuga, men han har inte gått upp än, så jag kan börja drömma om det antar jag. HMM HATAR!!!

Still me still now

Kommentarer
Postat av: Hanna

hihi har du verkligen en rosa dammvippa? sorry att ja inte ringde dej igår, va bara så jävla arg!
pöss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback