Trött

Hade tänkt o bara ha en hemmakväll , men sen kom jag o fredrik på att vi skulle ta en promenad. Tittar ut genom fönstret o kontaterar att regnet fullkomligt öser ner.. hmm. Jag som är lite rastlös av mig måste ju då göra nåt annat. Kommer på att min bror spelar handbollsmatch. Så vi åkte dit o kollade en sväng. Gött o komma ut o göra nåt. Tycker att de är rätt tråkigt o bara sitta vid datorn och tvn hela dagen.

I morgon ledig, men ska träffas med gruppen kl 10 o göra ett arbete. Sen på kvällen ska vi hem till brorsan o hans familj o käka. Vi bjöd in oss själva. Mycket enklare att vara där eftersom dom har 2 barn på 4 och 2 år. Men vi lovade att ta med vinet iaf så får dom stå för maten :) Annars lugnt i morgon.

Vad ska ni göra i helgen??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback