TRÖÖTTT

Var på popquiz igår... var riktgt kul får jag säga. hade tänkt o dricka nåt glas vin. vi beställde in 4 flaskor plus andra grejer (på 4 pers), så är smått hängig idag. Hade nog tänkt o gå ut ihelgen, men nu struntar jag nog i det istället. Får bli tv tittande ikväll. o fotboll i morgon. Kom förresten 5e sist typ på quizet... hade behövt nån äldre i laget. Men vi borde fått pluspoäng på namne, dirty henry (han som håller i tävlingen heter henry), dessutom jubla vi varje gång när dom drog dom rätta svaren, vilket måste göra  att folk trodde vi var segrare innan resultatlistan kom fram. hehe
Ska till skolan nu o göra ett grupparbete. Kommer förresten få timanställning när jag är klar me min praktik. Perfekt :)
Hörs sen

Still me still tired

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback