Tidig morgon, pluggande o snö

Klockan är halv 9, jag är ledig idag men ska plugga ihop med hanna hela dagen så jag ska dit om en stund. Klockan 11 ska jag till Sirius (gym), och prata med en tjej om medlemsskap o få personlig tränare m.m. Bra att nån som kan, lägger upp ett schema inför klassikern. Snöade utanför fönstret nyss. Det var andra gången i år. Förra gången var förra veckan. Vi satt då i cafeterian på skolan när vi märkte detta. Och av någon anledning fick alla runt vårat bord panik o började skriki ut detta, vilket ledde till att inom 2 sek så visste hela skolan att det snöade :) Äsch vem har sagt att jag är normal. "Det är ni som är dom konstiga, det är jag som är normal" :) Efter mitt möte på sirius så åker vi till skolan o pluggar istället. Känns som att det är lättare att plugga där..

Nä lite frukost nu. Får nog bli yoghurt o müsli idag :)

Still me still now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback