Test

Hanna tyckte jag skulle göra detta testet, o eftersom jag gillar tetser så är det klart jag gör det :)

BRUKAR DU:

Peta dig i näsan:
Näe, gör hellre andra grejer
Titta på dig själv i spegeln: Jorrå, vem gör inte det
Gnälla: JAAAA..
Skrika: Japp det oxå
Sova: Ja, helst jämt.
Ha ångest: Det händer, men det är dumt att ha det i onödan. 
Skada dig själv med flit: Why would anybody do that???
Ta mediciner du inte borde ta: Knarkare NEJ
Vilja dö: Varför. det gör man ju nån gång vare sig man vill eller inte
Drömma mardrömmar: Huga...
Drömma sexdrömmar: Näe, varför drömma?? ;)
Ta droger: Är godis o kaffe droger :)
Försöka vara annorlunda: Ja, ibland passar det sig inte att vara flummiga hanna :)
Klä dig i svart: Gillar svart
Gå till kyrkan: Nej!!!
Gå i skolan: Ja!
Röka: Nej
Ljuga: Bara när det behövs
Hata folk: Bara älska, inte hata
Lita på folk: Nej för fan,, är paranoid

VEM:

Saknar du:
Mamma
Vill du döda: Alla spindlar
Rörde dig sist: Fredrik
Vill du slå: En person i ett annat lag, som slog mig med klubbn på smalbenen en hel match
Vill du kittla: Ingen, vet hur obehagligt det är att bli kittlad.
Kramade du sist: Fredrik
Vill du prata med: Hanna, får ringa henne innan jag lägger mig
Skrek du på sist: Skriker inte på folk. Håller käften o tjurar när jag arg
Vill du vara som: En kvinnlig variant av persbrandt :)
Sårade dig sist: -----
Vill du bli galet full med: Pia. det var längesen, får bli på åbofärjan om en månad.
Gjorde dig riktigt glad senast: I söndags när vi vann världens bästa match var det jubel o glädje
Fick du sms från senast: Det handlade om fredriks julklapp, mer kan jag inte skriva för han kanske läser här 
Ringde dig senast: Fredrik *suprice va*

HAR DU:
För många vänner:
Nej. umgås bara med de jag verkligen tycker om.
Förföljelsemani: Haha näe men jag o hanna förföljdeett tag. Vi skuggade kajsson utan resultat.
Tvångstankar: Måste kolla så dörren är låst typ 17 ggr innan jag kan sova
Någon annan psykisk sjukdom: Dåligt med det
Någon fysisk sjukdom: Allergier då :)
Någon skada: Knän o rygg
Färgat håret: Har vart blond, mörkbrun, blåsvart (14 år) m.m.
Brutit några ben: Nej det har jag inte
Några piercings: Nej
Egen dator: Jajjemän
Bra självförtroende: Det är alltid på topp!!!
Kysst någon: Nope aldrig,,, kanske nån gång då
Köpt kondomer: Hämtat på ungdomsmottagningen
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja
Bjudit ut någon: Japp, själförtroendet är ju alltid på topp så ;)
Varit kär: Jopps
Dumpat någon: Ja, många gånger
Stulit någonting: Ja, en studsboll av en kompis när jag var liten
Lämnat landet: Jadå
Tuttat eld på nått: Nej
Gjort något olagligt: Kört för fort

HUR:
Går du: Öhh wierd fråga 
Svarar du i telefonen: beror på vem som ringer
Fördriver du tiden: TVn, träning, skola m.m.
Mycket pengar har du: För lite
Tjänar du pengar: CSN
Ofta diskar du: Min diskmaskin diskar ofta
Ofta städar du: För sällan.
Många stör du dig på: Åhhh rätt många
Ofta träffar du din familj: Om fredrik är min familj så varje dag, min ena bror flera ggr i veckan. dom andra mer sällan
TROR DU:

Att du kommer bli något: Jaa jag ska bli polis
På gud: Nej för fan
På rymdvarelser: Jag är ingen freak, så NEJ
Att folk tycker om dig: Dom jag umgås med gör nog det, dom andra skiter jag i vad dom tycker, men jag är nog snäll
På ett liv efter detta: Nej, det tror jag inte... när det är slut är det slut
Att fiskar kan tänka: japp det tror jag.
Att du kommer leva länge: Jag har slutat o tro på sånt, har förstått att det värsta kan hända även dig själv. Men jag hoppas på att jag ska slippa saker som gör att man dör för tidigt.

Kommentarer
Postat av: Hanna

HANNA! du lever i en drömvärld! jag tycker inte om dej, jag leker med dej bara för att ingen annan vill ;) MOHAAAAAAAHA!! fiskar har inte hjärna, du har en psykisk sjukdom.. och du skriker visst.. PÅ MEJ NÄR DU FÅR RYCK!!!! :D haha, men jag äääälskar när du får ryck! och kajsson är inte slutförföljd!!! Du är bääääääst!! PÖSSSS! *WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback