Söndag, men ingen söndagsångest

Mitt höstlov är faktiskt inte slut. Vi är lediga både måndag och tisdag oxå. Härligt. Idag har vart en lugn, slapp dag. Har inte vart bakfull faktiskt, vilket är väldigt skönt. Käkade hamburgare, strips och bearnaisesås förut,, verkligen inte bra. men men,, vi ansåg att det var bättre att laga det själva än att köpa det på donken iaf ;) alltid något.

Var på gymet förut o provade på afrikansk dans :) en upplevelse. Problemet ligger bara i att jag är och har alltid varit en "bollspelare". Ingen typ danstjej, så jag har ju ingen som helst koordination. Jag kan tänka mig att jag ser lite skojig ut nör jag inte lyckas koppla ihop armar och ben ;). I morgon blir det en Låång promenad med hanna för att traska bort allt onyttigt i helgen..

Nu borde la jag gå i duscha antar jag. Ha det bra

Still me still lov


Kommentarer
Postat av: Hanna

oj oj oj hon ändrar lite granna i slutet. det gillas. bäst var; still me still drunk ;) haha
pössss

Postat av: Hanna

hmm, kan visa dej sen. men vi kan ta en prommis efter ett nån gång eller? för de ringer från våc. vid tjugo över ett. är as-hes idag. kan knappt prata och nu orkar jag inte vara förkyld längre :(
pöss

2007-11-05 @ 10:31:28
URL: http://misshannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback