slutat för dagen

Kom precis hem från jobbet, o ska ta en dusch. Sen ska jag o hanna fram till stan o köpa lite christmas gifts. Har köpt en del, men långt ifrån alla. :) Nu har det ju vart julskyltning på stan oxå så det kan vara lite mysigt att gå o kika. Pratade med mormor precis. Vi ska gå på stan på torsdag för hon har lovat att jag ska få nån fin julstjärna/ljusstake av henne osså tyckte hon att det var bäst att jag fick välja själv. Hon  e såå go.

Innebandyträning ikväll. Vill egentligen stanna hemma eftersom träningen är slut kl 22, så man är inte i säng duschad o klar förrän typ 23, o sen börjar jag ju 7 i morgon igen. Men missade förra träningen så för att få spela match i helgen är det väl bäst o gå idag.

Nu ska jag hoppa in i duschen så hanna slipper bli otålig. *om någon inte har fattat det än så är jag inte schizo eller nåt sånt som pratat om miga själv i andra o tredje person o sånt, utan min underbara kompis är också min namne ;)*

Still me still now

Kommentarer
Postat av: Hanna

HANNA ÄR DET BÄSTA NAMNET!! :)
Pössssss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback