önskelista

En liten lista på vad jag vill ha i julklapp!!!

Våtdräkt Kan vara väldigt bra att ha i det troligen kyliga vattnet under vansbrosimmet
Längdskidor Visserligen har vi bestämt oss för att åka vasaloppet sist av klassikergrenarna, men det skadar väl inte att ha åkt nåt innan. Har bara åkt längdskidor 1 gång i vuxen åldern o då tyckte jag att det var riktigt läskig i backarna. O jag tror att dessa backar är lite värre än de som finns i spåret i hovfjället.
Uggs Varma o sköna skor för bandy o långa promenader
Sällskapsspel I min familj tävlar vi mot varandra. Alla hatar att förlora. Alla älskar att spela spel...
I love NY tröja. Åhh dom är ju såå fina. En sån grå som finns på gina, fast på den står det I love YO, så det är ju inte så kul.
Rosa lacktights. Åhh är ju såå fint ihop med nån svart klänning. Har sett att det finns på gina tricot. Kanske kan säga till mormor i morgon att jag vill ha dom i julklapp.
EM-biljett Biljett till någon av sveriges matcher vore ju inte fel, men vi ska dit med brorsan o co, o det verkar som om pappa med fruga oxå ska dit, så den som lyckas få biljetter vill troligen behålla dem :(
Svarta skinnhandskarOkej jag vet man borde redan ha det, men jag har det inte.
Hög svart kjol köpte en på ellos, men den ska jag skicka tillbaka för den satt inget vidare. Har sett en på gina som är värd att kolla in.

Gucci partyväska Antar att jag inte får någon, men får ev köpa en själv när jag åker till sthlm den 27 dec. Vi får se.. kanske kanske.
Nyårsblåsa Jag vet, jag skrev nyss att jag är sugen på att bojkotta nyår, men jag ska banne mig ha en fin klänning på mig, om jag så ska sitta hemma o glo på tv.
Den här från Hm var väl söt

Jag vill ha massa mer saker, men detta är det jag orkar skriva ner.

VAD ÖNSKAR NI ER???

Still me still now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback