Mot skolan.

Var inte alls sugen på att gå upp idag o snoozade alldeles för länge. Men här har jag tid att sitta ändå :)
Hemskt väder ute.. Finns inga dåliga kläder, bara dåligt väder. Göra grupparbete i skolan idag. om provtagning m.m. I eftermiddag ska jag o hanna plugga ihop. Nödvändigt!!!
Ska fixa mig lite Früstuck nu...Frågan är om jag ska fixa mig en smoothie, eller ta yoghurt o müsli. Smoothie är la lite nyttigare, men orka... ska till brorsan o dricka vin o käka ikväll ju, så det kunde vara bra med nån nyttig frukost iaf ;) borde ju börja hårdträna för klassikern snart. Börjar med cyklingen eller simningen beroende på om vi några biljetter till EM, (kan krocka med cyklingen). I så fall får vi cykla allra sist.. Efter vasaloppet.  Jaja.

Hörs sen

Still me still now

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon ! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback