Måndag

Hej, Nyss hemkommen från min praktik. Går bra o är okej kul. Nu har vi tvätttid, men fredrik har lovat o sköta det eftersom jag fått göra ALLT det sista, men jag får la iaf plocka i det i kassar eftersom jag kom före hem. Har ätit lasagne idag, för typ 10 gången på 10 dagar... börjar bli sådär trött på det nu, men ska laga köttfärssås ikväll. Köttfärs i andra former går ju fortfarande bra :). Är jävligt sugen på glögg, men vill inte ha saftglögg utan vinglögg. Mycket godare!!! Får la vänta till kvällen med det iaf. Känns lite alkisvarning på o dricka det själv kl 14 en måndag ;).
Lugnt ikväll.. Kanske gör nåt med hannisen.. Vi får se om hon orkar med mig.. haha vi var på Ica o handla igår jag o hanna, hon kunde inte med o ta nån vagn, för att det var bara pensisar som hade det.. så jag fick hämta den, köra den o lämna tillbaka den.

Tog förresten världens gooaste seger igår. 3-1 hemma, efter att ha legat under med 1-0.. massa publik (nåja). Synd bara att inte den segern kom lite senare, eftersom vi ska ha vår första lagfest på lördag. Ska bli jävligt kul så vi får se till o göra om bediften då.

Still me still now

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha pensisar. trodde de stod nå annat :)

pöss

Postat av: Hanna

tvivlar jag inte alls på ! ;)

2007-11-26 @ 19:34:36
URL: http://misshannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback