lite arg o ledsen

Har vart världens slappaste dag. Har blitt lite förkyld. Suttit vid datorn hela dagen. Fredrik var ledig idag också, men det var la skitsamma för han har ju ingen tid för mig ändå. Hatar att du inte förstår mig bättre. Att du inte fattar att jag när jag behöver dig som mest. FAN! jaja fest i morgon. Blir nog skoj. ska till systemet strax, får bli till o dricka öl o cider. Har blitt så fruktansvärt bakis dom 2 senaste gångerna jag druckit vin, så provar nåt annat i morgon. Ikväll får jag la kolla när fredrik spelar innebandy.. vill egentligen skita i det.. hatar det jävla laget.. men men.

Still mad still angry


Kommentarer
Postat av: Hanna

still you still angry? :)
jag tycker du är bäst i alla fall :)
Ses imorn. Då jävlar smäller det :))))

PÖSSSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback