julshoppat

Nu har jag kommit från stan. Får iaf ett par rosa lacktights i julklapp av mormor. Skulle hittat nåt mer var tänkt, men jag hitta inget kul, så jag får nog pengar oxå antar jag. Fick dessutom en stjärna till fönster. Den ska jag sätta upp sen när jag städat ordentligt. Hjälpte dem o välja julklappar till brorsans ungar. Det blev en FIFI docka till den lilla o en brat till den stora. Hittade oxå en julklapp till min bror. Vem vet om han läser här, så jag vågar inte skriva vad. :). Nu ska jag ta tag i städandet här hemma. Köpte förresten 2 röda löpare oxå. behövde bara en men det var en för 79 eller 2 för 99 så man får ju inte vara dum.

Still me still julstädning

Kommentarer
Postat av: Hanna

Mja, det kanske är så jag vet inte..
Men.. jag måste ju få gjort allting ju! :/
jaja, det ordnar sej nog med det en gång..
kanske en promenad sen?
Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback