Hej

Jag är verkligen dålig på att uppdatera. Mycket att göra och magkatarr är anledningen till detta. Men nu är det bättre. Igår började jag min 4 veckor långa praktik på guldvingen. Gick bra, men är ledig i dag o i morgon så det var en väldigt lugn start. Idag har jag verkligen inte gjort nåt. Tog bara en lång promenad med hanna förut, men det slutade med att vi käka choklad på vägen o varma mackor när vi kom hem, så det hade någ varit nyttigare att stanna hemma hahaha. Sitter o kikar på  guccis hemsida. Ska till stockholm en sväng efter jul, eller ska åka till åbo, men bokade ett tåg så att jag hinner kolla stan oxå. Är SÅÅ sugen på en ny gucci. Hade ju en, men som jag berättat i nåt tidigare inlägg så blev den snodd på min cykel. Vill iaf ha en ny, men funderar på att köpa en vintage.

I morgon blir det Lunchträning. Har bokat in mig på 2 pass i rad. Börjar med lite spinning (som jag hatar), o fortsätter med ett corepass. Kan väl vara lite gynnande med tanke på att morgondagens fotboll ska ses på Harrys, o där är det väl ingen omöjlighet att det intas lite vin eller så då :)

Nu tänkt jag strax lägga mig. Ska bara drömma mig bort bland lite designerväskor först :)

Still me still väsksugen

Kommentarer
Postat av: Hanna

du uppdatera som helvete när du väl gör det. bbra gjort ragnar! pöss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback