Halloweenfest

Ikväll är det halloweenfest i en bygdegård då. Ska bli roligt. Ska ha på mig nätstrumpbyxor, svart klännning dracukakragee, löständer. massa blod o smink m.m. Creeeeepyy va?? Måste in till stan o köpa ett par nätstrumbyxor bara.. tyvärr så är det bara åhlens som är öppet så vi får hoppas att det finns där.. annars hade hanna två par, men jag lär ju garanterat göra sönder dom... :).

Ska till kyrkogården o tända ett par ljus sen oxå...  Är aldrig där för jag känner att jag tänker lika bra på henne vart jag än är, men nu skulle pappa  o co dit så då kan jag lika gärna följa med.

Var hos min bror en sväng igår kväll.. jag var ju inte på topphumör. Men när jag kom dit ändrades det. Först kommer Hilma snart 2 år fram o kramar o pussar mig när jag går inanför dörren, sen kommer märtha snart 4 o säger " hanna, oj vad du ser cool ut idag" :) då kan man ju inte vara arg o ledsen längre.. Åkte och kollade på innebandyn oxå. Dom vann en "mycket spännande" match med 17- 2 :)                                                                               Beställde lite kläder häromdagen. Del den här höga kjolen    '



                      
Zooma                men oxå den här tröjan                                    Zooma

Hoppas att det kommer på måndag :) Köpte oxå ett par lila strumbyxor på stan häromdagen,, får se om vi kan matcha ihop det på nåt bra sätt .. Jag skulle vilja ha ett par svarta uggs.. dom behöver inte vara äkta.

Nån som vet vart man kan köpa/beställa uggs?

Still me still now

Kommentarer
Postat av: Hanna

Oj, var första gången jag la in bilder. blev väl kanske inte jättebra. men men... jag ser o lär :)

Postat av: Hanna

ditt mongo. kolla din kommentar. om bilderna. du har ju skrivit fel URL.. daaah! :D sen... du ser alltid cool ut ;) PÖSS

2007-11-03 @ 12:26:46
URL: http://misshannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback