goder afton

Sitter o gör inget o hoppas på att bli trött... funderar på att fixa lite bilder på mitt julpynt.. Men orka... Jobbar i morgon 16-20, så det är rätt lugnt. Lite käk o sen börjar dom typ gå o lägga sig.. Sen går det i ett till kl 20 när man går hem.. Ja tiden går faktiskt allmänt väldigt fort när man jobbar på ett äldreboende. Det är gött.  Trivs faktiskt väldigt bra med det jag gör nu, fast jag hoppas ju ändå på att kunna läsa vidare till polis nån gång i framtiden. Men men, jag anser att man inte behöver ha allt klart med barn, helt klar utbildning, hus, giftemål innan man är 25.. Man kan faktiskt ta det när det passar sig. Tror iaf att polis är ett väldigt kul o intressant yrke. Det måste man väl iofs tycka om man ska bli det för det lär ju varken vara lönen, miljön eller arbetstiderna som lockar direkt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback