Fråga olle

Sitter o kikar på fråga olle. Sanna bråding är faktiskt tuff!!! Har jävulsk mensvärk.... :( Inte kul. Skulle anmält mig o betalat till festen på juldagen förut, men det gick fan inte o betala med ica kortet, typiskt. då får fredrik betala :). Juldagen brukar iaf vara årets roligaste gåutdag. Låg hemma med vinterkräksjukan förra året så då missade jag. Får väl ta igen det dubbelt upp i år då. Eller 3-dubbelt eftersom jag helt seriöst överväger att bojkotta nyårsfirande i år. Men vi får se.

Ska sova nu tror jag. Gäller att vara pigg när man ska ut o leta efter stakar med mormor ;)

Still me still now

Kommentarer
Postat av: Hanna

tjooo bruden! :) jaaa, jag vill åka pulka. längdskidorna skulle väl iofs gynna mer men.. ;)
I alla fall så har l bett om ursääkt :) bra det. nu borde jag nog sova. ska ju upp tidigt imorn igen :S blääää! ringer dej när jag slutar! PUSSSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback