Fix you

Har suttit nu hela morgonen o lyssnat på fix you med coldplay.. Så Jävla bra är den... GRYM!!! Inget på planeringen idag. Ska väl träna nåt, men kan inte bestämma mig för om jag ska springa eller spinna.Sprang 5 km igår. Var såå jäkla gött, men jag har dåliga knän så jag måste tänka på att variera min träning för att dom ska hålla bättre så kanske är det dumt att springa idag med.. HMM.. Sitter o kikar med folk vad som händer ikväll. Är lite sugen på fotboll/utgång men ska spela match i morgon, så vore bäst o va hemma. men man kan la ta det lugnt om man går ut i så fall. Hmm näe får försöka rycka upp mig nu, klä på mig nåt vettigt bästämma vilken träningsform som regerar idag och byta låt ;)

Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback