En lista

Blev lite sugen på en lista såhär på lördag förmiddag :) snodde en av misshannie.


Hur bor du:
I en trea ihop med fredrik
Hur och vart vill du bo i framtiden: I ett hus på majåker med fredrik o våra två barn
Brukar du komma i tid: Ja om jag vet tiden innan, men om någon ringer o säger att jag ska komma om två minuter typ så hinner jag aldrig
Vad hade du i din mun senastHmm smakade ett mc donalds pommes frites som var fredriks igår kväll.
Har du bra kondition: Nja.Spelar lite innebandy o så, men då blir man ju bättre på intervaller typ. springa 2 min, vila 2
Hur lång är du: Jag är 173 cm lång
Hur känner du dig just nu: Nöjd.. Lite trött kanske
Hur upplever du dig själv som person: Glad, lättsam, trevlig :)
Vanligaste färg på dina kläder: Svart tror jag.
Kan du laga mat: Nja, kan kan jag väl, men jag tycker inte att det är särskilt kul. .
Vad jobbar du med/pluggar du: Pluggar till undersköterska.
Vad har du på dig: Myskläder typ :)
Har du någon fobi: Spindlar och andra djur
Hade du en bra kväll igår: Var hos brorsan en sväng, var på innebandy och såg på svensson svensson. japp den var kanon.
Vilket är ditt senaste inköp: Ett par lila strumpbyxor :)
Din favoritdryck på morgonen: Vatten
Projekt just nu: Skolarbeten och utklädnad ikväll
Vilken tid gick du upp idag: halv 9.
Kan du tänka dig att göra skönhetsoperationer i framtiden: Det tror jag inte. Läpparna i så fall.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Csn och pappa
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja!
Vad hade du sönder senast: Vet inte, men fredrik lyckades göra sönder både glas o tallrik igår iaf :)
Senaste alkoholintag: Hmm i torsdags drack jag vin
Har du haft mörkt hår: Japp, sån är jag liksom.
Är du morgonpigg: Hmm. jag har inga problem o gå upp på morgonen, men morgonpigg är väl synd o påstå
Vem snackade du med senast: Fredrik sitter bredvid mig,o vi har bytt några ord :)
Stjärntecken: Vädur
Varm favoritdricka: Kaffe o choklad
Alkoholhaltig favoritdricka: Vanillia sky
Snällast denna vecka: Märtha
När gjorde du senast något riktigt dumt: Körde mot enkelriktat för ett tag sen.
Hånglade du med senast: Fredrik.
Saknar du någon nu: Jo alltid
Gillar du dokumentärer: beror på vad det är
Vilka språk kan du prata: Svenska, engelska, tyska, lite lite spanska och teckenspråk.
När fikade du senast: Oj, det kommer jag inte ihåg, men åt förresten en macka ute i torsdags
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Inte bry sig om mig.
Jag får ont i magen: När jag har mensverk, eller magkatarr
Senast sedda filmen: Såg på Flight 93 med fredrik häromdagen, handlar om terrorattackerna den 11 sept.

Kommentarer
Postat av: Hanna

så du o fredrik byter ett par ord med varandra emellanåt.. trevligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback