Alldeles för tidigt.

Vrååltrött när jag vaknade. Hade dessutom nåt fruktansvärt ont i ryggen. Fan innebandyn är det roligaste jag gör, men jag börjar tvivla på om det är värt det när mina knän o min rygg får ta så jävla mycket stryk. Har svårt att gå i trappor flera dagar efter varje match (bor på 4e vån dessutom). Vände mig lite plötsligt igår o stäckte till ryggen, vilket gör att jag inte kan böja mig ner, ont när jag sätter mig. Härligt att jag ska iväg o jobba inom vården nu med tunga lyft m.m. Jaja jag får väl spela den här säsongen ut så får vi se sen. Kanske är åldern som tar ut sin rätt ;)

Måste åka o jobba nu.. Ledig i morgon. LÄNGTAR!!!

Still me still now


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad exakt inom vården har du för rolL?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback