Veckans

Har sett att folk har veckans grejer.. verkar kul så jag försöker mig på en nu när det är måndag o allt

Veckans att göra : Praktiken, plugga så jag blir klar med allt. Träna 1 pass innebandy o minst 2 gympass.
Veckans bästa:  Johannas fest på fredag. Har inte hinnit umgås mycket med hanna nu under praktiktiden, så det ska bli kul o gå på fest ihop :)
Veckans sämsta: Plugga
Veckans Låt:  Lyssnar konstant på fix you- coldplay så det förblir nog den.
veckans film: Skulle vilja gå o se solstorm eller Leo på bio om jag får tid.
Veckans vill ha Har ju visat 2 klänningar här nyss. dom vill jag ha. O våtdräkten.
Veckans projekt: Gå tillbaka till nyttiga hanna efter denna helgen ;)
Veckans vill!!: Att praktiken tar slut för så kan jag jobba istället o tjäna pengar på samma sak som jag nu gör utan lön. Osså är det ju jullov när praktien slutar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback