Vart på stan

Har vart på stan nu. Var först på skolan o betalade o lämnade in arbeten.. Vi sa till våra lärare att vi saknade dom på praktiken, då sa dom att dom INTE sakna mig o hanna.. Snällt va ;) Sen köpte vi en flaska glögg till johanna. Osså köpte jag ett mörk mörk lila nagellack. Blev även en lunch på pizzeria venezia.. Men pasta för min del. Den var väldigt god. Ska duscha o fixa mig lite nu, sen ska jag gå till hanna o förfesta lite. :) bara vi 2 innan vi ska till johanna vid 19. Ska drick mousserande idag.. Gött.. Ibget lyx, men ändå :)


Hepp får börja fixa mig nu.. hej hej

Kommentarer
Postat av: Caroline

schyssta lärare ; ) ska ta hand om min mamma som har migrän och sen kolla på idolfinalen såklart : ) Hoppas du får en bra kväll : ) kram

Postat av: Emsan

Igår var jag på Body Pump-utbildning och sedan bara hemma och kikade Idol som alla andra.. Men ikväll blir det utgång! :) Ska bli toppenkul! Vad ska du hitta på ikväll?

Ha det super!!!

2007-12-08 @ 18:34:33
URL: http://www.emmaa86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback