Vaken tidigt

Kan inte sova.. Jag har legat i sängen så mycket de senaste dagarna, att jag fått ont i ryggen (alltid är det nåt hehe), så nu vaknar jag av det o kan inte ligga kvar. Funderar på att kolla julkalendern uppe o sen lägga mig igen.. Idag är det handla som gäller. Lär nog vara en hel del folk på stan. Tur vi inte har så mycket julklappar kvar. Maten på julafton har vi delat upp bland allihop så vi ska inhandla lite kalvsylta, korv, bruna bönor m.m. Sen är det systemet. Julafton fixar nån annan, men juldagen är viktigt och eventuellet är det lika bra o handla inför nyår oxå så är det gjort. jaja... Jag tror jag går o lägger mig igen o kollar "En riktig jul" i sängen. Ögonen går i kors. Hörs senare

Kommentarer
Postat av: Hanna

Seriöst :)

2007-12-21 @ 07:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback