Utgå från din telefonbok

Jag snor alltid massa grejer från hannas blogg.. Nu hitta jag den här lustiga..


Har du kysst nummer 7? Näee men det e pappas fru, så han har nog gjort det..
Brukar du va med nummer 19? Min bror.. Han hänger jag med :)
Gillar du nummer 25? Citytaxi... Min bästa vän på lördagkvällarna :)
Är nummer 21 din bästis? Näe det är det inte. Christian...
Är nr 10 en sötnos? Nypan... JAA
Älskar du nr 16? Näe, men calle är en goo kille
Är nr 12 bäst? Haha faktiskt en "kändis" nummer som jag lyckats få tag på..
Min bror är nr 29? Näee,, men daajjjäänna är min klasskompis
Var du med nr 22 idag? Näe, christine är i uppsala
Nr 5 går/gick i samma klass som du?. Nope, Andreas är 4  år äldre.
Nr 17 har likadan mobil som du? Carina har jag inte träffat sen jag bodde i stthlm, så ingen aning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback