Trött

Jag har fått nån jävla idiotgrej för mig.. KAN inte sova när jag ska upp tidigt. Det är rätt så jobbigt. Gick o la mig kvart över 10 igår o skulle kolla klart på en film i sängen innan jag somna. Hmm somna nog första gången vid 2-3 nångång, o sen sov jag bara jättekorta stunder. Det är skitjobbigt,, Har haft samma problem flera gånger sista månaderna.  Jaja ska iaf till jobbet nu. Kommer vara såå trött, men jag har slängt i mig 2 koffeintabletter o får ta med några fler till jobbet, så jag klarar mig. Kommer hem vid 14, då blir det lite plugg nån timma, sen ska jag till therese ikväll. Det ska bli mysigt o sitta o tjöta o dricka glögg. :) Hörs sen. Om jag är vaken ;)

Still me still now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback